tisdag 24 januari 2012

Sambo på 52kvm

Nu är det officiellt, jag är sambo med Carl Sjöström. Vi ska "Prova" på att bo tillsammns i några månader och framförallt spara pengra. hyra på 2500:- tillsammans, istället för 11000:-. Ganska nice! Så nu ska det sparas pengar så in i det till framtida boendet och semester m,m. Var liksom i min lägenhet kanske 2 ggr i november och 1 vecka i december så känns ganska surt att betala 5600:- i hyra då. Är väldigt väldigt glad att jag ska få bo under samma tak som Calle. Det är inte så stort men vet vi kommer klara det och vet vi kan prata med varandra om det är något. Så ska nog gå strålande. Man får bara ge lite extra utrymme för "egentid". Calle är i sthlm så passa på att göra lite mysigt i lägenheten idag, Packa upp mina saker och sortera lite och så, hoppas han kommer gilla det. Lät NÄSTAN alla hans saker vara orörda så han inte känner jag "Slänger" ut honom. Men måste göra det lite till mitt också. Så har satt upp lite fina ljusstakar och en filt och ett foto på mig och Calle. Blev mysigt! Hihi.. Ska faktiskt till IKEA i morgon och försmodligen köpa en byrå. Så jag kan packa upp mina kläder, ska ju erkänna att det är det jag har mest av och jackor och skor. Tog faktiskt bara med mig sammanlagt 4 lådor från min lägenhet. Duktigt tyckte jag. Ska bli jätte mysigt detta. Calle är det bästa man kan ha så är skit nöjd med detta beslutet. Även om man kan tänka ibland att - Oj detta kanske går lite för snabbt. Så nä, jag känner att jag har hittat något som är det bästa som finns, en stabil och härlig relation med någon som är en fantastisk person, så varför inte!?!
Jag är nöjd!
Händelsen efter "stippes" då jag coh Calle blev jagade och hotade typ, den natten blev en riktigt urladning av känslor. Mått lite små konstigt den senaste tiden och tänk väldigt mycket och så lite PMS på det (Calle har inte haft det lätt) och den natten när vi kom hem, jag bara grät och grät och grät. Tror jag blev väldigt chockad av händelsen, men efter det så har jag mått som en prinsessa. Kanske bara behövde få ut lite känslor och lite tårar. Skönt att vara tillbaka :)
Dax att äta lite nattmat. God natt på er ni som kan sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar