tisdag 3 januari 2012

Några få dagar eller så

Nu har jag precis fått höra min älsklings röst och det pirra i hela kroppen. Att bli så enormt lugn och glad när man hör någons röst är obeskrivligt härligt, blir varm av bara tanken. Nu är det bara 6 dagar, snart 5 tills han kommer hem. Inte längtat så här efter någon person innan och känslan är faktiskt ganska svår att hantera. Ibland är man super glad för man längtar och känslan är ganska nice, ibland är man bitter för man saknar och ibland är allt bara skit. Jätte blandat och en känsla av ensamhet faller in ganska ofta, äev om jag vet jag inte är ensam och jag vte han kommer hem snart. I går såg jag en film. "21 Grams" och den filmen är jhu så känslomässigt berörande, och slutet är inte det mest possitiva, när jag gick och la mig den kvällen, kände jag precis som jag medverkat i filmen själv, Kände ensamhet och allt mellan himmel och jord, och precis då vet jag att det är jhu filmen, men man inbillar sig att man är ensam och allt är skit. Just då, ville jag bara ha en person hos mig, Min älskling. Vill alltid ha han hos mig, men käsnlan av hans närvaro är underbar och den känslan är saknad. Men snart så! Så tacksam jag kommer vara sen när han är hemma att han är hemma. Nu låter det som om han varit borta i 5 år, men just nu känns det som 5 år :)
Önskar alla en fortsatt härlig start på detta året, Jag vet att 2012 kommer bli UNDERBART <3 Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar