fredag 30 december 2011

Uppstyrd och längtar

Julen är över och har varit en mysig jul. Bortsett från vissa saker! Varit eller är en svår tid i familjen och den tar på oss alla. Men kärlek bland oss är det inte brist på. Men fått umgås med min älskade familj, fått slappa och bara njuta av att vara ledig. Fått träffa mina underbara vänner som jag är så sjukt tacksam att dom finns i mitt liv. Vaknade här om dagen och hade en sån sjukt jobbig dag, ni vet när man vaknar och allt känns så otroligt jobbigt, man börjar tänka på allt negativt och kan inte se en enda ljus glimt. Dela att jag längtar efter min pojkvän något så enormt, smällt helt för mycket pengar, sov bort min tandläkar tid och glömt att höra av mig till folk, och lite andra privata saker som spela in. En sådan morgon hade jag. Den sög hårt! Ringde mamma och pratade och mär jag la på luren kändes allt så otroligt mycket bättre. Är så otroligt tacksam hon finns och hon har en förmåga att vända på onda tankar och lyfta upp mig. Älskar henne enormt för det! Calle har samma inverkan på mig, han får verkligen mig på bättre tankar och får mig (oftast) att tänka igenom och bända på onda tankar. Gått sjukt lång tid känns det som sedan jag såg han. Men nu är det snart bara en vecka kvar tills han kommer hem. Kommer nog börja gråta när jag ser han. Man har många gånger sakt förut att man aldrig varit så här kär m,m, MEN kam utan tvekan säga att jag aldrig känt att en kille eller pojkvän betytt så otroligt mycket för mig. Han är en enormt härlig och betydelsefull människa. Tycker så satans mycket om Honom.
Idag har jag och Cornelia handlat hummer till nyår och jag har slängt dom i badkaret tills i morgon. Ska fira med Cornelia Malin Tim Marcus och lite andra. Ska bli trevligt! Man har alltid haft så höga tankar och förväntningar om nyår. Men jhu "äldre" man blir jhu mer vill man bara ha en god middag, trevligt sällskap och trevligt. Set tror jag det blir i morgon. Calle firar på Phi Phi i thailand. Inte fel! Skulle vilja vara där klockan tolv och ge honom en fet kyss! Mmmmums... Har fixat fint här hemma. Fick möbler och lite saker från mamma och pappa så målat om dom, slipat dom och byggt ihop dom och blev riktigt fint. Super nöjd!! Så nu sitter jag hemma och njuter av mitt fina hem. Ikväll kommer Marcus och Fia och vi ska äta sushi och dricka lite vin. Mysigt! Jag vill passa på att önska alla en fantastisk nyår. Hoppas alla tar hand om varandra och hoppas alla får ett toppen 2012. Mitt kommer bli fantastisk! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar