söndag 18 december 2011

"Miss i nassen"

Hej på er natt människor
Då jobbar man natt, och har redan börjat gäspa. Men har köpt muffins, julmust, en skvaller tidning och en risifrutti. Så ska nog kunna hålla mig vaken. Har stortstädat och fixat, och så klart jobbat lite! Men här "händer" inget direkt. Min kollega berätta en äklig historia, om att vår bar är typ hemsökt. Att en gammal kvinna sätter sig där mellan 01-05 och väntar på sin älskade. Skit jobbigt nu när jag hör ljud som knäpper och så. Vågar inte gå dit nu och ta kaffe. Skit jobbigt. Inte för att jag tror på sånt, Men är helt själv vaken på hotellet och mina 50 gäster ligger och sover 4 våningar upp. Men har mitt larm om jag blir för rädd. Haha! Har satt på hög musik i högtalarna så jag inte ska somna. Går bra än så länge men klockan är bara 02:00. Ska nog äta god frukost buffé innan jag går hem 07:00. Sen ska jag hem till älsklingen säng och mysa ner mig, dock utan han. Undra hur länge man kan sova i morgon. Hoppas typ till kl 16. Tiden på natte rusar faktiskt iväg ganska snabbt.
Nu ska jag fika. Sov gott allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar