måndag 12 december 2011

Trodde inte det skulle kännas så

Jag må vara löjlig och kanske en månad bara går as snabbt. Men tycker det ska bli riktigt jobbigt att vara i från pojken så länge. Kommer vara ledig så mycket och ha så mycket tid över att tänka och sakna och längta. Som jag skrivit innan är längtan och saknad bra ibland och jag ska verkligen försöka att inte tänka så mycket. Kommer gå skit snabbt och snart är han hemma igen. Visst? Får se det som att jag får massa tid med familj och vänner och för mig själv. Kan vara bra att vara ifrån varandra och få känna längtan och tänk vad underbart när han kommer hem. Han kommer iaf få det underbart och det är han verkligen värd. Plus att han nog kan behöva komma iväg och slappna av och vila ut. Visst Älskling :)
Ska krama ihjäl honom fram tills på fredag iaf.
Sov gott allihopa. Pöss pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar