fredag 2 december 2011

Det är svårt ibland

Veckan har bara rusat förbi och det är redan fredag kväll. Var hos frisören idag och gjorde mig lite blond, betona lite. Blev jätte fint! Efter frisören mös jag ner mig på Kafferosteriet med JaneyBabySvensson. Tyvärr hann vi inte sitta så länge innan jobbet kalla. Fixat massa idag med försäkringsbolaget. Älskar Folksam, så himla hjälpsamma. Så håll tummarna för mig att jag får tillbaka lite pengar så jag kan köpa vinterjacka och data och speciellt ny kamera till Calle. Fick såndan ångest när jag kom på att hans kamera hade legat i väskan. SUCK!
Läropeng, check!
Satt och tänkte idag på hur svårt det är att läsa andra människor. Jag, som då är lite knasig, blir så lätt orolig att männsikor ska ha andra önskningar än det dom säger. Till exempel - ja men kom du hit, men kommer inte ha så mycket tid för dig.
Då tänker jag direkt. - Oj dom vill inte ha mig där. Säger den personen så bara för att vara snäll? eller vill den verkligen inte ha mig där? ELLER vill den personen ha mig där? Hur som helst så önskar jag att man var sjukt bra på att läsa männsikor. Önskar också så klart att männsikorna runt omkring en är sjukt ärliga. Vilket jag själv försöker vara.
Ser framemot lördagen, alla kompisar ska ut till höger och vänster och jag tänkte väl också ta och slå klackarna i taket. Inte för hårt bara, ska jobba på söndag. Hoppas iaf att alla har en fantastisk fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar