måndag 5 december 2011

Vill vara miljonär ibland

Man har så mycket önskningar i livet. Dom flesta kostar och det är mycket. Klart alla drömmar inte kostar, och har många drömmar i livet som är mer "prestations drömmar" eller vad man ska kalla dom. Som att bli "vuxen", gifta sig, köpa hus, skaffa familj, göra en sjukt grym karriär, sånna drömmar. Klart dom kostar på vägen men man behöver inte vara miljonär, även om det kanske hade undrlättat. Andra drömmar,som att jag vill se dom sju världs underna, Jag vill besöka London, Rom, Paris som jag alltid drömt om. Flyga luftballong, kunna skämma bort mina nära och kära, hjälpa andra med sina drömmar. För vissa människor är drömmar mat. Visst, det där med mijonär kanske är lite överskattat, men tänk vad gött det hade varit. Fast då skulle man vara så där lagom rik. Så det inte blir överdrivet. Kan jhu få spel på vissa som bara pratar om pengar. Men är väl lätt att ramla dit och skryta och njuta.
Till helgen är jag och Calle även kallad He-man nu mera, lediga tillsammans. Ska hitta på något mysigt innan han åker, vilket han gör nästa fredag, Panik!!
Vet inte alls vad vi ska göra, han hade hemligheter på mobilen här om natten. Bara jag får vara med honom är jag nöjd. Jag är så kär i romantiken. Inte varit det så mycket innan. Calle är bra på romantik coh det uppskattas sjukt mycket. Är väl något alla uppskattar, och kanske ännu mer vi tjejer. Även här hade det underlättat att vara miljonär.:)
I morgon ska ja vara "handy man" och även spara ett par tusen lappar, så jag kanske en dag kan bli miljonär, ärvt soffbord, sidobord och tv bänk av mamma och pappa. Som jag skall slipa och spackla och måla. De ni! Ska faktiskt bli skit skoj. Gillar att vara kreativ men ärså begränsat när man bor i lägenhet tycker jag. Så får passa på när man är på landet.
Nu blir det promenad med Ebba vovven sen bums i säng, ett litet nattis samtal till He-Man innan lägg dax.
God natt allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar