fredag 16 december 2011

Nu är jag trött

Haha. Blogga lite och det skulle jag inte gjort. Blev så sjukt trött nu, sinnes! Så bloggar vidare istället så jag har något att göra så jag inte somnar. Är så sugen på frukost buffé. Ägg, bacon, god macka med massa pålägg, lite jos lite kaffe, så bara trycker man in allt, sen hämtar man en runda till med lite frukt, yoggi, och lite mer kaffe. MMMmmm, nu vill jag klockan ska bli 10:30, hon är bara 08:00. Drygt! Man är väldigt handikappad utan data, sjukt! Även om man kan kolla det mesta på sin mobil, så är ändå data ett stort behov jag har. Väntar på mitt försäkringsbolag ska höra av sig om jag får pengar för stölden eller hur det blir, annars kan jag inte köpa data. Det jag saknar mest är min vinterjacka :( min snygga snygga vinterjacka. Suger! Blir så förbannad att man inte kan få ha sin jacka i bilen ens, utan att folk ska sno den från en. Det är mina saker, pucko människa.
Händer mycket nu under ledigheten i jul. Ska träffa gamla vänner, nya vänner, hänga med Calles mamma en dag, och hitta på massa annat mys. Julen i år kommer bli jätte mysig. ALLA kommer vara med och vi ska fira hos syster. Längtar för första gången på väldigt länge till julafton. Så hoppas jag att jag får massa fina paket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar