tisdag 6 december 2011

Längtar till helgen

Hoppas dagarna går snabbt så det kan bli helg. Ska få spendera hela helgen med min Calle. Vad vi ska göra vet jag dock inte. Frågade han idag och då svarade han att han hade allt planerat inför helgen. Spännande och jag blir som 5 år igen, nyfiken som satan! Jag älskar överraskningar och att Calle ger mig dom gör det bara ännu mer härligt. Jag saknar honom, ska sova utan han i hans säng inatt, då han är i Kalmar och syrran och hennes vänner har tagit över min lägenhet. Ska sniffa extra mycket på hans kudde, och extra många kuddar över till mig. Älskar att ha minst 5 kuddar i sängen när jag sover. En att krama eller till och med två, två att ha huvudet på, och en till övers om man skulle vilja krama fler. När vi var i madrid var där helt fantastiskt stora kuddar, dock så stora att dom ej gick ner i min resväska. Attans! När jag tänker på mig och Calle och hur länge vi träffats så har vi hunnit göra så mycket mysiga saker tillsammans. För det första precis i början när vi träffades bjöd han upp mig till halmstad på en så fantastisk dag och kväll. Åt och drack på SMAK i tylösand, vilket ställe. Ligger så nära havet du bara kan komma, och atmosfären och maten och så klart sällskapet var helt fantastiskt. Han tog mig till konsert i Landskrona, som var så grymt. Vi har åkt motorcykel, haft helt fabtastiskt mysiga middagar ihop, och Madrid som bara var så mysigt. Ja, vi har gjort massa mysigt ihop och massa mer mys ska det bli.
Hade mega mysig kväll igår hos mamma och pappa, fick sitta ner lite med min pappa och snacka lite skit och vi åt ölkorv, spicke skinka och kronärtskocka och drack vin, mysigt. Spicke skinka är familjens absoluta favorit. Man köper den inte skivad utan vi köper den i stycke, så tar vi fram stora kniven till bordet ovh sitter och skivar bitar. Det är så gott!! Tapas eller som vi säger i min familj "plick plock" är det bästa jag vet. Kom ihår när jag var liten, mamma frågade alltid på fre-sön vad vi skulle äta, jag skrek "PLICK PLOCK". Där ingår bla sniglar i vitlök, som var min favorit rätt när jag var 5 år. Där ingår också, räkor, råbiff, marinerade musslor, korv i alla olika slag, spricke skinka, chips, kronärtskocka, ost i massa olika sorter, ja en j-vla massa saker och jag älskar det. Nä nu blev jag jätte hungrig. Ikväll efter jobb ska jag nog köra Mc drive in, så sugen på milkshake och en god cheese burgare.MummmS!
Ha en mysig kväll alla/ Nenne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar