torsdag 1 december 2011

Det som bara händer andra, hände mig

Har haft en super mysig dag. Den började med frukost på melvins med finaste Fia. Surdegsbulle, chailatte och massa snack, sen IKEA och julpynts shopping. Packade en stor väska i morse för att tillbringa mycket av helgen hos Calle. Skor, jackor, kläder och smink och allt en tjej behöver inför en helg med fest och annat. Efter IKEA åkte jag till jobbet och parkerade bilen i hotellets garage. Jobbade mina 8 timmar och längtade tills jag slutade och att få komma hem till Calle. När jag sagt hej då till min kollega, gick jag till bilen, inbrott och allt var borta... Min bommerang jacka, data, skor, kläder, smink, allt helt enkelt. SUCK! Väskan stod dold i bilen. Blir ledsen och arg och ungefär 10000:- fattigare. Hoppas dock försäkring täcker. Underbara människor omkring mig iaf som stötta och hjälpte till i all min vrede. Det är den typiska tanken att de händer bara andra, inte mig! Visst det är bara materiella ting, men im à material girl ! Njöt iaf av att Calle gjorde te och knäckte till mig, och fick öppna min första ruta i min choklad kalender jag fått av honom! Nästa gång jag ser en människa i mörkbrun bommerang jacka... Då jävlar! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar