fredag 16 december 2011

Lite ludd ludd

God morgon!
Igår åkte min pojke iväg till Dubai och Thailand. Kändes skumt när han gick, för man förstod inte riktigt att nästa gång jag får pussa hans söta nylle är i januari. Kändes liksom som han bara skulle till jobbet en sväng. Han är iaf framme i säkerhet och dom verkar ha det jätte gött. Hoppas solen och värmen och framför allt ledigheten kommer göra han gott. Sov hos Calle inatt utan honom, men var så trött så jag somnade bums när jag la mig i sängen, så han liksom knappt reflektera han inte var där:) Hans säng har en viss förmåga att klubba ner mig och jag sover i den som en liten bebis. Så skön!Klockan ringde 05:00 i morse och faktiskt så var jag jätte pigg. Eller jätte är väl att ta i, men hade inga problem att komma upp.
I eftermiddag skall jag packa en väska och åka ut till mams och paps på landet och spendera kvällen och natten och söndagen där. Ska bli mys. Kommer nog vara jätte jätte trött i kväll. Så efter ett glas vin och lite mat kommer jag somna gott på mitt flickrum. I morgon skall vi fira lilla Victor som fyller år. Han fyller egentligen på julafton stackaren, så vi får ha en speciell dag för honom. Har köpt snygga kläder till honom, Älskar att shoppa kläder till barn, för det första är dom gulliga och så är det roligt att shoppa kläder till dom som ser ut som vuxenkläder i stilen men är små. Köpte iaf en skit snygg tröja och ett par jätte fina jeans, och så ska han få strumpor, kalsonger och en skarfs. Cool kille!
Klockan är fort jätte tidigt och jag har redan druckit 3 koppar kaffe. Pigg och vaken iaf. Ha en fantastisk helg allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar