söndag 11 december 2011

Vilken fantastisk helg

Jag kan inte annat än att leeee ! Denna helgen kan jag utan tvekan säga har varit den bästa. Min favorit fixa allt från början till slut. Jag vet aldrig hur jag ska tacka honom.. Men tror om jag skall vara ärlig, att han älskar att överaska och fixa. I fredags sa han bara jag skulle klä mig vardags snyggt och möta honom på en pub, där tog vi en öl och mös. Sen hoppade vi på tåget mot Köpenhamn. Där tog han mig till mikkeller bar och sen fick jag min efterlängtade pölse, sen in på Wallmans där han hade fixar vin och allt! En fantastiskt mysig kväll.
Vaknade på fredagen och fick instruktioner att packa ner bikini och pass.?! Hmm, vart ska jag?! Sen körde vi, Mot Lomma? Där stannade vi och åt lunch på fiskboden, jag älskar fisk och skaldjur. Lyhörd min älskling! Sen körde vi vidare mot Göteborg , fatta inte vart jag skylle förän vi svängde upp mot tylösands SPA. Såå härligt! Han och jag och bara massa mys. Kan inte sluta le. Han hade fixat VÄRATA hotellrummet i strandhuset, så efter bad och bubbel och bastu och öl så tog han mig till akvarell , 10 rätters gudomlig avsmaknings meny framför öppna spisen med gott vin och massa prat. Kunde inte haft en mysigare, härligare, underbar kväll och helg än denna! Var vår helg innan favoriten ger sig av till Dubai och Thailand. Kommer sakna han enormt mycket. <3 men kan bara tänka på denna helgen och hur gött det kommer bli när han kommer hem igen. Kommer hända massa här hemma under tiden så förhoppningsvis kommer tiden gå snabbt.
Är kär och galen och njuter av allt som har med livet att göra!! Tack Calle för du är du och du gör mig lycklig och glad. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar