lördag 17 december 2011

Måste hålla mig vaken

Sitter hemma hos mamma och pappa efter en jätte mysig kväll, med god mat,gott vin och härligt sanck. Kollat avslutningen på "så mycket bättre" och det är så sjukt bra. Blev nästan lite ledsen när jag kom på det var sista programmet. Tycker iaf att Lahle och Jason ska gifta sig:). Tycker dom är jätte söta tillsammans. Precis som jag och Calle. HiHi!!
Jag måste dock försöka hålla mig vaken till sent in på natten. Då jag skall jobba natt i morgon natt. Sjukt. Förstår icke hur jag skall palla. Kommer jhu somna stående eller typ gäspa sänder käken. Jag har velat gå och lägga mig sedan 18:00 ca. Men med lite bloggande, lite vin och lite löjliga spel på nätet ska jag nog kunna hålla mig vaken ett tag till. Men längtar sååå efter ett täcke och massa kuddar i min gamla säng i mitt gamla rum. Ni vet när man är så där löjligt trött, så det kliar i hela kroppen, irritationen växer, och man orkar knappt tänka på att man måste tvätta aniktet innan man lägger sig,så trött är jag!! Fattar inte hur folk pallar jobba natt. Måste vända på livet helt, och sova massa konstiga tider, och speciellt nu på vinter ser dom ju knappt daxljus. nä fy, tur det bara är tre nätter. Sen är man ledig i 2 veckor ca. Bestämt massa mysiga saker jag ska göra då, så längtar. Alla på jobb är nog glada vi stänger, alla har jobbat massa, hänt massa jobbiga saker, och vi alla är nog väldigt slut, plus att vi knappt haft personal så vi gått runt. Så skall bli skönt.
Tänkt på pojken idag lite granna. Han har lekt i vattenlandet på hotellet hela dagen :) Hotellet dom bor påi Dubai är helt sjukt häftigt. Atlantis. Gå in och kolla. Sick, SICK!
Tror jag skiter i att hålla mig uppe nu, är så sjukt trött....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar