onsdag 15 februari 2012

Bästa hjärtans dag

Hade en super mysig alla hjärtans dag. Första med underbara Calle. Jag städa och gjorde fint hemma, åkte och handla lite och köpte en liten kalsong present till honom. Åkte hem och duka fint och tände ljus och korka upp vinet. Babe kom hem med en stor bukett rosa rosor. Vi hade en super duper mysig middag med massa Calle och Jennie prat och sång och Pussar. Precis det där vi är bäst på. Prat och skratt. Sen blev det min "hemlagade" dessert och älsklingen favvis, chokladpudding. Calle hade gömt små söts kärlekskort överallt i lägenheten, i mitt badrumsskåp, skafferiet och väskan och säkert fler ställen som jag ännu inte hittat. Sen somnade jag gott i soffan och sen mös vi ner oss i sängen. Riktigt mysig kväll, bara jag och han, precis som det ska vara. Avslappnat, mysigt och gött! Im in lööövv... Tack älskling !! Hoppas ni andra hade en mysig dag. Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar