måndag 13 februari 2012

Härliga lediga dag

Dagen började med att jag sov länge, eller ja, till kl 0930. Sen hoppa jag upp och tog mig en stor kopp te. Mös ner mig i soffan sen tog jag en dimmig biltur till Lund. Där jag mötte upp min underbara syster. Tog en korv och gick lite i stan och köpte vars en skit snygg skjorta, likadana så klart :) sen gick jag till salong HÄR till Henke, och blev super nöjd med håret. Så han är nu mera min nya frisör. TACK! Sen hämtade jag upp underbara Jane och vi shoppa Taco och åkte hem till mig och Calle och mös ner oss i soffan. Massa tjej snack och te och skratt och mys! Älskade fina Janey. Vi har känt varandra i snart 8 år.. Känns som jag känt henne i hela mitt liv. Vi har varit med om mycket tillsammans. Goda och onda saker. Mest gott! Men vi har stått ut med allt, alltid kommit tillbaka och varje gång jag träffar henne blir jag så glad. Hon kan mig, inside out.. Och jag hoppas vi alltid kommer finnas för varandra i resten av våra liv. Skulle nog inte klara mig utan henne. Tack JaneybabySvensson för du är du! Nu myser jag och pojken i vars en sida av soffan. Det är härligt man kan sitta och bara få vara men ändå ha mysigt! Han är bra fin den där snubben. Nu är han dock lite jobbig, zappar som en fan på tvn. Kan dö om man ser på ett program för länge :) puss på er nu ska denna blondinen sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar