söndag 5 februari 2012

Nöjd och glad

Varit en super mysig helg på alla vis! Firade min älskade systerson i fredags. Han fyllde 11 år, sjukt vad tiden går. Och han är så go. Vi bowla och åt god tapas på La Roche. Hoppas han tyckte sin dag var mysig. Calle var också med och är så otroligt underbar att ha med honom. Lekte och prata och bara
Är så go mot familjen. Sen när barmen
Åkte hem fortsatte vi firandet, fast av Fia . Blev jätte trevligt! Sent hemma dock och det resulterade i en mysig och seg lördag morgon. Härligt när
Man kan ligga kvar i sängen och absolut inte ha något att stressa iväg till. Sen blev det smörgåstårta på mormor bageri sen hem till Nettan och Mattias och Charlie, skulle bara dit på en kaffe men blev en jätte
Mysig hel kväll! På vägen hem hämta vi upp Martin och sjönk ner i soffan och drack en öl, jag somnade på 10 mim så babe bar in mig i sängen! Och söndagen har varit jätte mysig, frukost med Martin, Mange och Bella och den lite bad och familje mys hos Calles mormor. Sen pizza i STORA LASS. Denna helgen får 10/10 möjliga! Nu är det ny vecka och det är tyvärr min 7 dagars vecka vilket innebär jag jobbar 07-15 mån-sön! GÄSP! God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar