lördag 25 februari 2012

Helgen har knappt börjat

Ligger i min militärsäng hos Broren och är en väldigt nöjd tjej. Dagen har varit super mysig. Vaknade i natt av ett samtal från min smått berusade underbara pojkvän.. Han berätta om sin ute kväll och jag bara log och lyssnade. Sen somnade jag gott om
Och vaknade av att dom vuxne var uppe och det luktade kaffe i hels lägenheten. Härligt!! Kidsen låg gott och sov, vilket är väldigt ovanligt. Dom brukar vara uppe med tuppen. Sen åt vi en god frukost och som alltid hos bror och han tjej är det hemma bakat bröd till frulle. Efter det drog vi till Karlskronas 100 år gamla Värme badhus. Ett väldigt speciellt och gediget badhus. Eget bås till omklädningsrum och vi var helt själva. Förutom en nudist herre som anlände på slutet. Isch! Vi bada bubbel och basta och hade det riktigt gött. Lyckades göra volt ner i poolen med kidsen så jag nästan svimma så yr jag blev. Sen blev det en runda på "Staun" som man säger här i Blekinge. Och kvällen bjöd på sushi, choklad fondy och relations snack! Riktigt mysig kväll... Helgen har varit hur mysig som helst. I morgon åker vi dock hem. Då blir det kval till åretsbartender på amiralen och få umgås med Janey. OCH jag ska få komma hem och pussa min prins. Är super glad jag har en så underbar vän som Jane aka Janey, och en så underbar pojkvän och fin familj! Är en lyckligt lottad tjej. Tack fina ni för ni finns <3 god natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar