fredag 2 mars 2012

En mysiig helg

Snart, eller idag är det helg. Lite bortskämd för var ledig förra helgen också. Men jag klagar inte. Idag är jag med älsklingen på jobbet. Passade på när han ska till Halmstad, får gå i stan, äta på "feta Gretas" och pricken över iet umgås med pojken hela dagen. Han har skit lyxig bil, och har med iPad och kaffe. Ikväll blir det arter work på rasior sen blir det middag med finaste Fia på vår favvo restaurang, Lemongras! Ska bli så mysigt. Var hur längesedan som helst jag och Fia satt ner på en middag och fick snacka skit! Längtar. Sen kommer söta berri ner från götet och besöker mig. Så blir uppslutning med dom också. I morgon väntar fotboll, älsklingens lag Liverpool spelar och jag följer gärna med som support! Sen bli det middag med barnfria Mattias och Nettan. Lite synd deras finaste Charlie inte är med men blir gött att umgås med dom. Så helgen kommer bli nice och dessutom står solen högt på himlen. Lovley!! Trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar