torsdag 8 mars 2012

Ynklig

Ja då har man legat sjuk sedan i tisdags morse. Började med illamående, kräkning och allt med förkylning. MEN va migrän visade sig. Legat med bultande huvud, flimmer i ögonen och extremt illamående sedan tisdag natt. Fy fan. Önskar inte min värsta fiende migrän ens.. Och det hemska med allt är, eftersom jag inte har det så ofta tack och lov, känner jag inte igen symtomerna så jag hinner aldrig ta medicin. Då nästan all migrän medicin är förebyggande innan anfallet brutit ut. Så jag har knapprat citadon, Alvedon och massa annat. Men inget hjälpte. Det är först idag jag känner mig som någorlunda människa igen. Legat i sovrummet med blöt handduk över huvudet i total mörker och tystnad. Känt mig som världens minsta bebis som inte kunnat göra någonting . Haft underbara kompisar
Som kommit med tårta och mat och kanin sällskap. Tack! I råga på allt har jag saknat pågen min som var tvungen att åka till Prag med jobbet. Han är så fin. Hade värsta ångesten som lämnade mig. Naw! Men på gott och ont så har jag frisknat till tills han kommer hem så han slapp eller jag slapp visa mig i total misär:). Ansiktsmask och grejer. Nu är snart helgen här och det ska bli gött. Ska till och med jobba på lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar