torsdag 22 mars 2012

Livets njutning på gott och ont

Veckan har varit både toppen och bajs. Mest toppen. Sovit lite halv kasst och varit jobb hela veckan och allt där till..

Fick mysa en hel eftermiddag och kväll med min Janey. Super mysigt. Blev rose i solen på vårt sommar ställe Grappa. Massa tjej prat och till sist massa rose ! lovley.. Fick en gin present av henne så vi kan dricka massa te:) tack babe.

Ledig hela långa härliga soliga dagen i morgon. Ska först betala alla mina räkningar så den pinan är borta sen blir det Lund och lite shopping. Kvällen bjuder på mys misstänker jag..

Ler fortfarande av blommorna jag fick på jobbet idag av Calle! Go pojke..

Nu ska jag och Ebba vovven sova. Hon ligger under mitt täcke och kollar tv med mig. Hihi!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar