söndag 18 mars 2012

Happy endings

Helgen har varit kanon på alla vis. Dock inte hunnit baka denna helgen heller ! Får ta en bakkväll i veckan.

Fick umgås med min
Älskade syster i fredags. Mysigt! Lördags morgonen bjöd på barnpassning av mina systersöner . Calle och jag följde med ut och körde radiostyrd bil och lekte i 2,5 timme. Sen åkte småttingarna hem och vi tok firade st Patricks day hela lördag eftermiddag och kväll. Underbar pub runda med Malin och Tim, Jane och Martin. Riktig par afton :) efter pizza och fotboll hos Malin och Tim idag så ligger jag och babe utslagna på soffan och myser.

Min nyblivna svärmor är en underbar människa. Genom go, och hon Kom förbi igår med tulpaner till mig. Tack Else!!

Mams och Paps är lyckligt lottade. Är utomlands i solen. Riktigt avis! Drömmer om att åka utomlands med Calle. Vore så underbar!!

Hittade min gamla Nenne tröja precis !
Kom på idag att jag är super nöjd med mitt hår, äntligen blond igen och jag storm trivs!
Nu väntar en lång jobbvecka!
Tack alla inblandade för en fantastik helg! Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar