fredag 23 mars 2012

Oplanerad FREDAG <3

Bara totalt njutit av dagen och allt som
Hänt. Älskar att ha ledig dag utan några planer alls. Inte likt mig, men börjar älska de mer och mer. Ingen tid att passa, inga människor som man gör besvikna om man inte skulle orka,

Vaknade i revinge av att
Min systerson filmade mig när jag sov och skedade Ebba vovven medans svågern Ola dammsugade, hunden är livrädd för dammsugaren. :)
Pratade lite skit med svågern och sen betalade alla mina räkningar.
Väl skuldfri till alla begav jag mig till stan och mötte upp min Janey. Shoppade finnnaa kläder och smycken och sen satte vi oss i den STORA solen på gustab som värmde gött!

Sen blev det möllan och god öl och trevligt sällskap.. Jane och min fina man. Efter två stora öl blev det romantisk middag hemma och hejja på Uffe Nilsson som dessutom VANN the voice ! Grym..

Nu blir det pussar mer vin och en massa mys. Eller bowling och massa öl , inget planerat. Gött.
By the way, köpte sjukkkt snygga cheap monday jeans idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar