torsdag 15 mars 2012

Lovley life

Allt funkar toppen i livet och det är väldigt gött.. Går lite och väntar på när det ska komma en bomb, fast det kanske man inte skagöra. Njuta istället! Jobbet går bra, förhållandet går bra OCH det händer massa skoj hela tiden. Planer till höger och vänster och jag som är en hyper aktiv människa som har extremt svårt att bara ligga hemma en kväll, älskar att det händer så mycket. Det är stockholm, halmstad,sälen, middagar och annat skoj, lovley!
Jag vill bo på hotell. Jag jobbar i och för sig på hotell, men är så sugen på att åka iväg och bo på hotell och mysa och gotta sig.
Ser fram emot helgen, I Morgon jobbar jag till 23 sen ska jag möta upp lite töser och syrran och ta ett glas eller två, sen på lördag blir det att träffa systersönerna ett tag sen är det St Patriks day firande, Med Malin & Tim, Jane & Martin och så klart pågen, som säger St paddys day. Haha.. Kanske rätt men låter gulligt! så blir hela dagen i gott sällskap. Söndag bjuder nog på slapphäng och annat mys.
MÅSTE handla parfym, hihi. Inte haft en parfym på 2 månader. Fast jag luktar nog gott ändå. Hoppas jag iaf! Nu blev det mest onödig info skrivande ikväll, men är uttråkad.
Trevlig helg på er allihop. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar