fredag 17 februari 2012

Gräs änkling

Hej all helg glada männsikor
Dagen började med ett besök hos Henke på HÄR igen, PETIGA jag tyckte håret blev lite för guldigt, så det fixade han till och nu är jag SUPER nöjd. Tack än en gång Henke.
Snart helg för mig också, om ca 3 timmar. Ska bli gött! Pojken min är iväg i Stockholm med jobbet och festar på, härligt för honom. Bett han dricka massa öl för mig också. Saknar han dock lite redan och ska jag vara ärlig är jag lite små avis, jag vill också vara i Huvudstan och festa och bo på hotell. Får dra med han en helg helt enkelt så jag får träffa alla härliga människor han pratar så gott om. Han har underbara vänner. Iaf dom jag träffat än så länge. Och har faktiskt bara varit i Stockholm 2 ggr. Illa, eller?
Helgen bjuder på massa roligheter ändå. Idag blir det lite vin på Mello Yello och "fukta strupen", och i morgon hoppas jag solen skiner så jag kan ge mig ut och mysa i skogen sen en liten runda shopping på det. På kvällen kommer finaste Janey och så ska vi dricka lite vin, sen beger vi oss till Malin och Tim som har en massa killar och tjejer på besök, och festar vidare sen blir det nog en runda på stan. Var jätte längesedan jag var ute och festa så ska bli kallas kul.
söndagen bjuder på soff häng misstänker jag. Lite film, lite gottis och så kommer finaste Calle hem på kvällen. Då bjuds det förhoppningsvis på Pussar. Hoppas iaf!
Ha en FANTASTISK helg allihopa. Puss och kram vi ses på stan:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar