söndag 19 februari 2012

Skratt och tårar

Helgen har varit jätte härlig. Varit helt ledig lördag och söndag. Började min lördag med mamma och dotter mys på Burlöv. Shoppa lite och tog en härlig fika och skrattade massa. Och mamma min skaffade en iPhone 4s. Imponerad
Över hur bra hon fatta den när vi hade iPhone skola när vi kommit hem. Duktig mamma. Sen bar det av till Malmö, öl i duschen och hög musik som jag givetvis sjöng med till från duschen. Party kläderna på och tillfilad sen kom Janey. Vi laga grym pizza! Mmhmm. Sen va det fest hos Malin och Tim och kan säga att ölen måste varit spetsad! Visst Malin :) sen blev det en runda till härliga Mello Yello. Där allt för sällan nu känns det som. Söndagen blev riktigt lång sov. Kg och Calle hoppade upp ur sängen kl 13:30. Härligt! Sen blev det grym frukost och Calle hade överraskning. Jag skulle vara färdig kl 15:30. Älskar när han gör sånt. Martin kom och hämtade oss och pojkarna överraskade mig med hockey. Malmö- Örebro. Sjukt kul. Aldrig tittat hockey live! Tack pojkar. Sen blev det soff pizza godis popcorns mys i soffan med Janey och Calle. Och jag och Calle har en plan på gång. Hihi. Varit två riktigt härliga dagar och sist men inte minst så avslutades söndagen med "dirty dancing". Det bästa av allt var ändå att min älskling åkte hem en dag tidigare från Sthlm så vi fick en dag tillsammans. Han är det finaste som finns. Tack babe! Nu ska vi sova. Tidig morgon i morgon. God natt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar