lördag 25 februari 2012

Hos fina bror

Jobb veckan har inte varit så lång denna veckan. Jobbade 3 dagar! Så borde man alltid ha det, fast
Ändå få full lön. I torsdags packa jag väskan och drog iväg med mina underbara syster och hennes söta barn till Broren i Karlskrona. Varit två härliga dagar so far. I går blev vår nya prinsessa saluterad och min bror jobbar som officer i marinen här uppe så vi stod först i ledet och filmade. Var coolt men själva kanonskjutningen tog ca 15 minuter och jag filmade, fick kramp! Sen blev det marinmuseet och körde båtsimulator ! Spy känsla på den. Sen blev det lite shopping, hitta en skit snygg vårjacka. Kvällen bjöd på fondy och paulas (brorens flickvän) gjorde en super god coolatårta och så gott vin och massa snack. sen somnar jag gott redan 00:30. Nu skiner solen igen och vi ska försöka komma på vad vi kan hitta på idag. Nu blir det brakfrukost. Varit jätte skönt att komma iväg lite och få va någon annanstans än Malmö och få va med mina underbara syskon. Båda två på samma gång för en gång skull. Hoppas ni alla har en super helg. Och vill bara tillägga att jag är världens bästa matchmaker ;) puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar