torsdag 6 april 2017

Av längtan till dig - Att packa dina saker

... det är inte bara det att man förlorar sitt barn sen är allt de värsta över.
Jag skulle nog säga att beskedet är såklart de allra värsta, att gå från total lycka och förväntan till rent och skärt helvete.. men resan börjar bara där. En livslång resa.

Allt vi gått igenom efter de. Förlossningen, mötet, goset, abskedet, hälsa på, avsked igen, begravning, kremering, jordsättning, faderskapsbevis, registrering av namn, minnesstunder, månadsdagar, möten med omvärlden, insikt och en evighet av saknad... och detta för vårt barn..vår lilla son. 

Men det jobbiga utanför saknaden tar liksom inte slut där. 

Nu har vi en flytt framför oss. Som vi längtar, men sen kom vi på att då ska vi packa ner Aron..

Alla hans saker som är i hans garderob. 
Alla hans små, söta bebiskläder i stl 50-56. Hans låda med kläder i stl 62, dom han skulle ha när han ätit sig så mätt på mammas tutte. Hans babynest som jag bara tryckt in för att gömma de, alla blöjor jag fick på babyshowern ska packas.. alla saker som va tänkt att användas av honom.

Allt blir så verkligt på något sätt. 
Att han inte är här..

Hans gudmor Nannis brukar säga att de känns som jag var gravid och födde Aron stilla i ett annat liv. Jag håller med. Det känns som allt detta har hänt för 100 år sedan, att jag var gravid i ett annat liv och lycklig i ett annat liv. Men ändå går vi och väntar på honom på något sätt.. 

Men igår gjorde vi de som kändes rätt. 
Vi åkte ut och leta upp två jätte fina lådor och två fina, stora plastkassar och där i ska vi packa mer alla hans saker. Så dom fint förvaras på vinden..

Vi kom också överrens att alla Arons saker ska någon dag få bäras av ett syskon eller gudbarn (om vi någongång får ett sådant) 
För att kasta hans saker eller sälja de kommer kännas som vi plockar bort honom helt ur våra liv.. Jag hade sldrig klarat de.

Jag hoppas på syskon och att de syskonet är likt Aron och att den flickan eller pojken ska få äran att bära och leka med Arons tilltänkta saker. 
För det är ju så trotts allt, att vår Aron kommer för alltid vara saknad och finnas med oss, då hedrar vi honom lite extra att ha en levande bebis som bär hans saker. För de är vårt mål. Att inte snubbla på målanöret näsa gång.. 

Hans gosedjur och hans snuttefilt fick ju följa med honom i hans sista vila, tillsammans med alla kaniner och nallar som hans vänner gav honom..

Helgen bjuder på arbete och goda middagar med sambon, på söndag ska vi träffa hyresvärden och prata renovering och få info om tillträde och målning m,m. Så spännande. Sen väntar däckbyte och käk med mamma och pappa. Saknat dom. 

Ha en fin helg. 
Stora kramar 





1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i förhållande till Anderson i flera år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville att han tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem med min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en spell caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på spell, hade jag inget annat val än att prova det, jag postas passet caster, och han berättade det var inga problem att allt kommer att bli bra innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löftet att någon jag känner som har en relation problem, skulle jag vara till hjälp för sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpte mig med min egen problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan du maila honom om du behöver hans hjälp i din relation eller annan.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindnings Stava.
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare Lover
    8.) som du vill ska främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill att tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en varaktig lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera