lördag 22 april 2017

Av längtan till livet - Exkluderade istället för inkluderade

... efter vi fick vara med om det värsta och förhoppningsvis den absolut störtsa krisen i våra liv är det en sak som tar stor plats i våra tankar.

Vi kommer för alltid omringa oss med dem som gör oss gott. 
Ställa upp för dom som ställer upp för oss. Umgås med dom som fortfarande finns för oss och ger oss positiv energi. 
Dom som får oss att känna oss trygga.
Dom som, utan att tycka det är fel, inkluderar oss i sitt liv... för att dom bryr sig. Oavsett!

Vi kommer för alltid uppskatta livet, att vi får lyckan att vara här, även om man några gånger önskar man inte ens funnits. Men de våra riktiga vänner och famlj ger oss, genom att inkludera oss, är styrka, tro på framtiden, kärlek och energi.

Jag är trött på, 
-Åhh vi måste ses snart.. 
och det blir ingenting av de....
Hör då inte av dig. För vill man egentligen inte ses, varför då måla upp en bild av att man vill..

Vill man träffa en människa eller undrar hur den mår. Man säger sig uppskatta denna person, då tar man sig tid.. 

Mina tårar, min sorg, min smärta, mitt halva hjärta har lärt mig mycket, och en sak av de är äkthet. 

Var ärlig och äkta mot livet.. 
Ta för dig saker som gör dig lycklig..
Bry dig om människor som du vill vara med.. som framför allt vill vara med dig, för att dom verkligen vill, som får dig att må bra..

Livet kan förändras på en sekund.
Då är det skönt att vara med folk där du är inkluderad, för att du är du.. 

Dom som exkluderar för att det kan vara bäst så, låt dom gå... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar