tisdag 11 april 2017

Av längtan till dig - Idag grät jag. Styrkan vek sig

.. Jag har känt mig stark nu ett tag. Det har varit skönt. Jag har skrattat, skojat och känt mig lätt.
Det har varit jag som lyfter oss här hemma. Det är på något sätt så det funkar. När den ena har en svacka är den andra stark, och tur är väl de.. 

Men det har varit Sverkers tur att få känna och släppa fram allt, eftersom han fick försöka lyfta mig ganska länge i början, både psykiskt och fysiskt. Nu när jag har varit stark har han fått plats att känna. Han har haft de väldigt tufft i två  veckor och bara försökt få ihop vardagen och jobb. Och de tar på en att se sin sambo, sin kärlek så otroligt ledsen och nere.. 

Men nu, idag, sjönk jag ihop när vi va hos Knoddis och satte ett ljus. Det är vår på kyrkogården och när jag stod lutad över Atons gravplats så titta jag upp på knopparna på träden och önskar så han låg bredvid mig i sin vagn och sov och va så där söt som en sovande , 5 månaders bebis är.

Det har varit mycket jobb och otroligt mycket som hänt och mycket framför oss. Så idag gav styrkan vika. Och det är okej, och direkt var min hjälte där och lyfte upp mig. Fånga mig i sin varma, trygga famn och strök mig i håret och sa att allt kommer bli okej..
Den tryggheten och känslan av hans armar runt mig är otroligt tryggande. 
Jag hade aldrig klarat detta utan hans kloka tänk, varma famn, stora hjärta..

På något sätt är jag rädd för att falla.
För sorgen att förlora sitt barn är så tung så när man faller och släpper fram alla känslor är de så tungt. Saknaden gör ont, längtan gör ont, man finner inga ord att sätta på de man känner, och varje tanke gör så otroligt ont. 
Man vill bara lägga sitt barn i sin tomma famn, pussa på honom, krama honom, känna honom.. men man vet man aldrig kommer få göra de. Det svider! 

Många, väldigt många runt om mig är gravida, har precis fött eller har barn.
Det är runt mig hela tiden.. Lyckan. Lyckan och förväntan, som vi så intensivt fick känna i 36 veckor.. 
Jag vill också bli gravid. Men en kommande graviditet är inte längre något jag tar förgivet. 
Det är en ren och skär gåva att få bli gravid, att få skapa något så fint, att lyckas göra de och sen att lyckas nå ända fram...
Jag längtar intensivt efter att få bli mamma igen och jag hoppas så att resan dit inte blir för lång.

Jag hoppas också att flytten, kärleken, våren kommer ge oss styrka och framtidstro. 
För just nu, emellanåt är det väldigt tungt..

Tankarna på Aron gör mig både varm, svag, stark, ledsen, tung och full med kärlek.. men han innbringar också oändlig saknad.. 





2 kommentarer:

  1. All styrka och lycka till er! ❤️Varm kram Sandra Julias änglamamma

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i förhållande till Anderson i flera år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville att han tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem med min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en spell caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på spell, hade jag inget annat val än att prova det, jag postas passet caster, och han berättade det var inga problem att allt kommer att bli bra innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löftet att någon jag känner som har en relation problem, skulle jag vara till hjälp för sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpte mig med min egen problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan du maila honom om du behöver hans hjälp i din relation eller annan.

      1) Love Spells
      2) förlorad kärlek Spells
      3) skilsmässa Spells
      4) Förbindelse Spells
      5) Bindnings Stava.
      6) Breakup Spells
      7) Förvisa en tidigare Lover
      8.) som du vill ska främjas på kontoret / Lottery spell
      9) vill att tillfredsställa din älskare
      Kontakta denna stora man om du har något problem för en varaktig lösning
      genom drogunduspellcaster@gmail.com

      Radera