onsdag 12 april 2017

Av längtan till livet - Alla minnen, bra och dåliga

.. igår börja vi packa så smått. Med tanke på att vi ska flytta om 2 veckor ansåg vi de var dags.

Det kändes jätte konstigt. Det är min första egna lägenhet. 
Efter ett avslut med en kille jag var ihop med i 6 år så flytta jag till denna lägenheten. De är 7 år sedan..
Min första egna bostad, det var här jag blev "vuxen". Det var här jag hade mitt första "one night stand" , de vag här jag rökte min första sigarette inomhus, det var här jag hade min första egna fest och en rad efterfester, det var här jag fick lära mig borra och vad för borr man skulle ha på vilken vägg.. jag köpte min första egna TV och stod på egna ben(efter mycket hjälp av mamma och pappa)
Denna lägenheten är fylld med minne från fina vänner, vänner som kommit och gått, mycket skratt, den andas mig..

Sen när jag träffade kärleken i mitt liv fick jag äran att bo med honom där. Nu har vi delat boende i 3 år och vi har verkligen skapat minne där. Det är pga av min gasspis som vi börja träffas.. och sen har där lagats många goa middag med mycket härligt snack sedan dess.. njuter av varje sekund i de köket med honom. 

Men där är ett minne som
Väger tyngre än alla andra, det är saknaden av vår son där... de ekar efter honom. 
Han skulle fylla den där lägenheten med gråt, skrik och skratt och kärlek.. 
hans skötbord som fyllde vardagsrummet, han garderob som är fylld med alla hans små kläder, jag skruva ner bord och körde iväg saker för hans lilla liv skulle få plats. 
På något sätt så andas den ett sorgset minne.. en saknad av honom! 
Även om han alltid kommer vara med oss. Men i tankar, hjärta, kärlek och hans gravplats.. 

Så det ska bli otroligt skönt att få packa ner den där lägenheten och få lov att starta på nytt, i vårt gemensamma boende, där vi ska skapa fina minnen ihop framöver. 

För nu är de vår tur att ha flyt, resten av livet.. 





1 kommentar:

  1. Hej, jag är Theresa Williams Efter att i förhållande till Anderson i flera år, han gjorde slut med mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka, men allt var förgäves, jag ville att han tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har för honom, jag bad honom med allt jag gjort löften, men han vägrade. Jag förklarade mitt problem med min vän och hon föreslog att jag hellre bör kontakta en spell caster som kunde hjälpa mig kasta en trollformel för att föra honom tillbaka, men jag är den typ som aldrig trott på spell, hade jag inget annat val än att prova det, jag postas passet caster, och han berättade det var inga problem att allt kommer att bli bra innan tre dagar, att mitt ex kommer att återvända till mig innan tre dagar, kastade han förtrollningen och överraskande i den andra dagen, var det runt 04:00. Mitt ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var hur vi började leva tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag gjort löftet att någon jag känner som har en relation problem, skulle jag vara till hjälp för sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfull spell caster som hjälpte mig med min egen problem. e-post: drogunduspellcaster@gmail.com kan du maila honom om du behöver hans hjälp i din relation eller annan.

    1) Love Spells
    2) förlorad kärlek Spells
    3) skilsmässa Spells
    4) Förbindelse Spells
    5) Bindnings Stava.
    6) Breakup Spells
    7) Förvisa en tidigare Lover
    8.) som du vill ska främjas på kontoret / Lottery spell
    9) vill att tillfredsställa din älskare
    Kontakta denna stora man om du har något problem för en varaktig lösning
    genom drogunduspellcaster@gmail.com

    SvaraRadera