fredag 18 januari 2013

Är så fruktansvärt stolt!

Idag fick jag träffade den finaste flickan i världen. Mila Christin Hultzen Banck.
Herregud vad fin hon är. Jag är djupt förälskad och så stolt över min underbara bror som fått en sådan söt flicka!
Tyvärr fick vi inte se bror hålla henne för han är magsjuk.
JAG skall bli Milas gudmor. Så OTROLIGT glad och stolt. Mila min lilla ögonsten.
Dig skall jag älska hela livet och alltid finnas för dig genom alla händelser i livet.
Ska göra mitt allra bästa för att bli din bästa gudmor och dessutom får jag dela den underbara titel med en annan underbar människa, Lisette ❤

Om vi är stolta.
Tack bror och Paula för ni litar och tänker på mig när ni fått er underbara dotter!
Ni är dom bästa och Mila kunde inte haft bättre föräldrar!

Snart väntar resa tillbaka till Skåne land.
Hade kunnat stanna här hela veckan och gosa med Mila men jag får gosa med henne bästa helg!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar