onsdag 16 januari 2013

Det är okej!

Haft en rolig dag på jobb. Slutade lite tidigare och begav mig till min bank.
Styrt upp allt skit som legat och kostat och känns som en TUNG sten som ramlat av mina axlar!
Nu är jag redo för livet och alla kostnader de bjuder på.
Går från en hyra på tusenlappen till en på 5000 lappen. Men det är inga problem nu.
Tack Mikael!

Skuttade ut ur banken och packa ner det sista i källaren till min ny/gamla lägenhet.
Så nu står alla lådor där och bara väntar på att få packad upp!

I förrgår som jag hos mamma och pappa, i natt på hotellet, i dag hos Fia !
Man har iaf blivit en jävel på att packa.

Sitter nu och myser totalt i Andreas soffa i hennes fina nya lägenhet . Med ett glas rött( det är okej om det är Lill lördag) lite snacks och ska snart svida om för lite middag och öl/vin kväll på torget!
Ska bli dö trevligt. Men det berätta jag ju om igår. Så det vet ni redan!

YOLO!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar