fredag 11 januari 2013

Paketet jag väntat på och slutet vi behövde

När jag fyllde år förra året i augusti gick jag mängder mes fina paket. Ett var från Paula (min brors sambo) . Rev av pappret då hon alltid brukar köpa så härliga, bra saker. Men bakom pappret var där mer papper där det stod - öppnas i morgon 23/8. Attans, tänkte jag!
Vaknade den 24e och kastade mig över paketet. MEN, bakom de pappret fanns ett papper till där det stod
- Öppnas den 10 januari 2013.
HERREGUD, skall jag vänta så länge??
La de i troslådan och där har de legat tills igår.
Frågorna och funderingarna har varit många. Då min bror och hon väntade att föda sitt första barn den 7 januari och att hennes syster fått samma paket.
Har försökt luska ut vad det kunde vara och det enda Paula sagt var
- Tänk på att jag är elak.
Hm. Igår var iaf kvällen jag satte tänderna i paketet. Var ganska beredd på att där skulle stå, öppnas december 2013. Haha.
Men efter mycket slit och tejp så var det öppet.
I en liren låda låg där ett kuvert.
Ja, nu tror ni alla jag skulle bli gudmor eller något men så är de icke.
Vi ska CYKLA TJEJVÄTTERN!!
Så himla roligt och lite skrämmande !
Men den 8e juni smäller de.
Jag, syster, Paula och hennes syster Lisette. Packa ryggsäcken med kaffe och bullar sen är det bara att cykla HUNDRA kilometer . Pust!

Vill tacka dig Paula för spänningen och att du är så himla påhittig! :)

OCH

Igår morse kom min bror och Paulas lilla DOTTER äntligen till världen. Shit!
Min bror är pappa. Jag är så jävla stolt över mim bror och så otroligt glad!
Mila Christine Hultzen Banck. Världens sötaste lilla flicka. Jag kommer älska henne så otroligt mycket och längtar tills jag får se, ta och känna henne.
Grattis till världens bästa bror och Paula.
Jag är faster. Sitter nu inne på två titlar.
Moster och faster och det är till världens härligaste ungar och bebis. Fy för vad jag älskar er.

Livet har tagit en enorm sväng för mig.
Den 3/2 flyttat jag till min lägenhet.
Jag och Calle har tagit ett moget och vuxet beslut och vi skiljs åt som bästa vänner. Han är en enormt härlig och underbar kille och kommer alltid älska honom för den han är!

Enorm glädje och förvirring och sorg och tunga känslor krockar den 10/1-2013. What a day!

I morgon är jag ÄNTLIGEN ledig.
Ha en fantastisk fredag allihop❤












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar