lördag 26 januari 2013

Karlskrona weekend

Sov igenom hela hemska fredagen. Ni vet när man har en sån där dag man bara hade velat stryka ur kalender.
Min fredag den 25 januari var en sådan dag. Hemsk!
Men, man måste falla för att ta sig upp igen. Inte sant?

Vaknade iaf sjukt utvilad i morse.
Drog iväg och hämta upp min moster sen drog vi till Karlskrona med hela underbara familjen. Nu är vi här och jag har fått krama om bror, Paula och underbara lilla Mila. Nu hänger jag på hotellet med syster och hennes underbara ungar som jag saknat så. Jag, Oscar och Victor ska dela säng inatt. En 180 säng! Nice.
Kvällen bjuder på mer mys med bror och hela familjen, fondy och rödvin och planera att flytta hit!! ;)

Min systerson badar just nu med chips och cola i badet. Frågan är om han blir ren:) ?

Hoppas alla har en mysig helg!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar