tisdag 1 januari 2013

New year

Hej på er allihop och hoppas ni hade ett fantastiskt nyår.
Mitt har varit toppen.
Jobbade några timmar sen hämtade jag upp stockholmarna och Calle och vi körde till Brantevik och checkade in på Wasses krog. Branteviks byakrog. Lovley!
Klädde upp oss och korkade upp champagnen. Blev mingel, snittar och champagne i mängder.
Sen en OTROLIG MIDDAG ! Wow.
(Se bild nedan för meny )
Drack gott, härliga människor och fantastiska samtal.
Efter middagen bjöd wasse på årets fyrverkeri nere vid havet.
Sen blev de hot shot. Cosmo och ännu mer champagne och dans.
Kvällen slutade med långa samtal och kramar.

Det nya året börjar jag med att var stark och sätta all fokus på att leva livet lycklig!
Ni som delat 2012 med mig. Hoppas ni kommer dela 2013 med mig och göra detta till ett ännu bättre år.
Ni är underbara mina vänner och familj och utan er vore jag inget.
Ser fram emot dom kommande dagarna lite extra då en familjemedlem ska komma till världen. Ni lär hitta mig i Karlskrona min lediga tid :)

Gott nytt och kör hårt !












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar