lördag 5 januari 2013

Stor syrran är gammelhagga

God morgon eller god middag för min del.

Idag fyller VÄRLDENS bästa, sjukaste, härligaste syster år.
TRETTIOÅTTA år. WOHooo! Grattis gammel haggan. Älskar dig!
Är så jävla glad att du och jag har den relationen vi har. Kan prata med dig om allt, du lyssnar och förstår. Tröstar mig när jag är ledsen, skrattar med mig när jag är glad. Du är världens bästa syster!! <3 <3 <3 <3 Älskar våra kvällar med mat och vin och snack. Trotts allt tråkigt som hänt har vi bara kommit varandra närmre och det är jag så jävla glad för. Jag vore inget utan dig Lotta Hultzén!
och dessutom har du satt två UNDERBARA pojkar till världen. Jag skulle göra allt och lite till för dom, er! Puss på er och ha en helt underbar födelsedag fina du!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Jobbade på Jospers igår, det va trevligt som vanligt. Men sjukt svårt att komma ihåg alla 150 vinerna.
Dom var snälla nog att släppa hem mig 23:30 eftersom jag skulle upp och jobba kl 06:30 idag. Sovit jätte dåligt. Vaknat till och från och varit orolig.
Vaknade kl 06:00 och märkte att jag var själv hemma, fortfarande.
Calle va hos Robin och drack sprit. Vilken kontrast på mitt dygn :)
Körde iväg måttligt yr till jobb 06:30.
Har hällt i mig 30 koppar kaffe, gått ut och tagit luft, hinkat i mig 2 stora glas vatten, men är ändå trött!!
Ganska lugnt nu på jobbet så det händer liksom inte så mycket.
Gör inte en piggare precis.
Efter jobbet idag ska jag rymma ut på landet till hästen och rida med underbara Sessan i skogen i solen. Längtar! Prata, prata, prata skall vi göra och kanske hångla lite.:)

Tänkte massa igår innan ögonlocken blev för tung.
Som man formas av saker som händer i ens liv.
Jag vill ha mig själv till en ganska stark person, iaf i relationer med tanke på allt man gått igenom. Förtroende tänkte jag väldigt mycket på.
Det är jävligt lätt att förstöra ett förtroende och jävligt svårt att bygga upp.Det är det viktigaste i alla slags relationer. Finns inte tilliten är det nästan kört. Har man blivit sviken riktigt hårt en gång, får oftast andra lida av det.
Jag har väldigt lätt för att misstro. NU! Aldrig varit svartsjuk, aldrig misstrott, alltid litat på folk. Kanske lite för mycket!
Sen får man ett slag i huvudet av svek sen är man där.
Rädd för att bli sviken!
Det förflutna sätter sjuka spår. Dock ska man aldrig lägga de händelserna på någon annan som inte förtjänar det. Men det är också väldigt svårt.
Man kan inte bara säga,
- Lita på mig
Man måste ju också bevisa att man kan det. Eller hur?
Nu när man står inför tuffa beslut lägger man väldigt mycket vikt i förtroende.
Men tror alla i mitt liv nu är ärliga och raka.
Vi har ju mognat lite dom senaste åren. :)och är så himla glad för alla mina relationer. Ni är underbara allihop och ni betyder så sjukt mycket för mig.

Ikväll blir det tapas hos Malin och Tim. Dom ska bjuda mig på tapas. SÅ SNÄLLT!
Dom är för goa dom två. :)

Är hungrig, trött, gnällig och sötsugen! Ingen bra kombo.
Hej då







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar