måndag 14 januari 2013

Mama, im coming home!

Helgen var tipp topp. Jobbat, skakat rumpan och haft de skoj med härliga vänner. Underbart!
Vänner och familj är de viktigaste i livet.
Vad skulle jag göra, vara, utan dom.
Herregud vad jag älskar er! Smack❤

Ligger hemma i flicksängen hos Mams och Paps och det är alltid lika mysigt.
Här känner jag mig aldrig i vägen och känns lite tryggt att komma hit.
Att dom orkar med mig under alla mina vändor i livet.❤ tack!
Lovar att ta hand om dom lika mycket och kärleksfullt när dom behöver det.
Har gjort mig lite knäckemackor och ska äta dom I SÄNGEN!
Sen ska jag sova gott.
I morgon blir de en joggningtur i skogen. Rensa huvudet och få njuta av landet.
Bara det inte snöat för mycket!
Var inte super skoj att köra hit ikväll.
Fick ligga i 80km hela vägen.
Hoppas dom plogat i morgon tills det är dax att köra till jobbet.
Nu ska jag njuta av en stor säng, goda mackor, tystnaden och att jag är jag.

God natt världen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar