söndag 20 januari 2013

Nytt kapitel

Spendera kvällen igår med jobb sen häng hos Malin och Tim. Somnade gott i deras soffa kl 02 medans Tim spelade något dödar spel på TV.
Vaknade vid kl 10 och var pigg och solen sken rakt i ansiktet. Underbart!
Var och packade ner allt mitt skit och slängde in nyckeln till "gamla" lyan.
Nu är det bara två veckor kvar tills jag får min lägenhet. Längtar!
Pendla och "leta" sovplats börjar ta på en.
I morgon måste jag gå upp kl 05:15 för att hinna fixa mig och ta mig till Malmö i tid för jobbet. Stor GÄSP på den!
Men snart är det ett nytt kapitel i livet.

Hade myseftermiddag i stallet idag.
Med Jon, Anni, bebis och Denise.
Alltid lika mysigt! Prinsen var glad idag, skönt. Godare massa.

Nu ska jag hoppa i duschen, tvätta sen BUMS i säng!
Tack Malin och Tim för sovplats och hjälp med flytt. Tack stallkompisarna för mysig eftermiddag och tack mamma för sjukt god kvällsmat. Frikadeller i curry.

Säger god natt






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar