onsdag 30 januari 2013

Familjen

Varit en lugn och skön vecka hitintills och mest jobbat, sovit och ätit.
Tror jag behövde en lugn start på veckan.
Kroppen skrek efter sömn och lugn och man ska ju lyssna på sin kropp, inte sant?

Varit en intressant dag på jobbet.
Hade ett grymt säljmöte idag och blev peppad till Max, vilket resulterade i att jag och Malin gjorde upsell på jobbet för minst 800:-. Kanske inte låter så mycket men med tanke på att vi inte gjort en enda upsell på dom senaste månaderna så var vi väldigt grymma idag. Klapp på axel åt oss. Precis när jag slutade jobba kl 19:00 gick jag i vanlig ordning ut i garaget och tog min bil, in på jobbet igen och lämnade garagenyckel och hela lobbyn var fylld med rök??? Då hade vår värme hållning på buffén börjat brinna... Brandlarmet gick och brandkåren var på väg.
Alltid spännande att jobba kväll på jobb. När branden väl var släkt och gästerna väl informerade hängde jag kvar och snacka lite med brandmännen sen begav jag mig hemåt. Träffade upp syster och Åsa och sjönk ner i en skön stol och njöt av gott vin och goda ostar och en HIMLA massa härligt snack.
Nu är jag i säng och kommer somna gott med ett leende på läpparna.
Sjukt tacksam för alla underbara människor jag har i mitt liv som får mig att le.

I morgon blir jag malmöbo igen.
Packar IKEA påsen och väskorna och ser fram emot en härlig helg med Fia på Fias soffa (min säng) sen ÄNTLIGEN på söndag får jag min älskade lägenhet.
Ska bli så J-vla härligt! Ska sjunka ner i min egen soffa med min egen TV och bada i MITT badkar. Söndag stängs mobilen av för då ska Jennie ha sin efterlängtade "spa kväll" då jag är helt för mig själv, en bra bok, ett varmt badkar och bara jag och ingen annan.

Helgen bjuder på MASSA skoj!
Ser så fram emot det.
Sov så gott

Och ett stort tack till mina älskade föräldrar som låtit mig våldgästa dom
Och "tagit hand" om mig dessa 3 veckorna. Ni är dom bästa i världen!
Älskar er mest av allt. ❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar