torsdag 17 januari 2013

Krabba och Faster

I går blev en hejdundrande härlig kväll.
Middag hos Andrea sen mötte vi upp nästade Fia och drack massa vin på "torget" och dansa och hade det skoj.
Kvällen slutade med att jag och Fia tog drive thrue med taxin! Underbart!!
Somnade gott på Fias soffa (min gamla säng) kl 0430. Vaknade vid 12 och va bra mör. Men vi styrde upp de med en uppfriskande dusch, frukost på "Melvins" och lite stan häng.
Efter de blev de pussar på prinsen i stallet och sen hem (mamma och pappa)!
Mamma hade köpt krabba och ostar så vi mös ner oss framför öppna spisen i köket och åt gott och skrattat mycket.

I morgon är det ÄNTLIGEN dags att få träffa mitt brorsbarn. Ska bli så härligt att få snusa på Mila. Längtar så!
Älskade fina Mila.
Tyvärr har bror fått magsjuka men vi tar den risken. Allt för Milas skull!

Nu ska jag sova gott.
Är hur trött som helst.
Känner mig som ett ruttet smultron. ;)

God natt







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar