tisdag 22 januari 2013

Lek och bus!

Varit ledig idag och ville passade på att sova länge. Vaknade i vanlig ordning kl 09:00 pigg som attans.
Inte lönt att ligga kvar.
Gick upp, bryggde en stor kanna kaffe och satte på hög musik. Mös runt hemma hos mamma och papps tills det var dax att köra mot stallet.
Jag och prinsen tog en lång promenad i longeringslina i skogen och på ängen.
Han tyckte det var så kul när han travade runt i hög snö som nådde honom ända upp till bogen. Jag och andra sidan kunde knappt gå. La mig i den djupa snön och Herkules blev helt förvånad när han inte såg mig längre. Han höll på som en liten hund i snön och leta efter mig.
Så mysigt. Älskar den där hästen!

Kvällen bjöd på mys hos Malin och Tim. Åt gott och sen spelade vi "Buzz"! Sjukt kul. Jag förlora båda gångerna, Tim van en och Mikki en.
Nu ska jag sova medans Tim spelar TV spel. Skit mysigt!
Kl ringer tidigt i morgon.

Natti natti







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar