onsdag 4 januari 2017

Ett liv i förändring

Länge funderat på att ta upp min blog igen och aldrig har det känts så rätt som nu.
Då jag mår otroligt bra av att få skriva blev det ett självklart val att
Börja blogga igen, mitt i livets stora kris.
Jag har förlorat mitt barn.

Kommer ta hjälp av bloggen att berätta hela vår historia,
från plusset på stickan tills vår son va i marken.

Här blir de lättare för folk som vill följa vår resa att läsa
men även för dom som Inte vill.

Jag vill berätta om vår Aron. Vår efterlängtade lilla pojke. Vår förta bebis.


Nytt inlägg inom kort.

Kärlek

1 kommentar:

  1. Har just läst och du skriver så vackert, och det är så otroligt sorgligt.. tårarna rinner. Vill få beklaga sorgen och sända massa värme till er.
    Väntar själv en pojke, i v 34 så det ligger så nära. Har även en dotter och förstår kärleken, rädslan, stoltheten.. man känner som förälder.♡
    Styrkekramar♡

    SvaraRadera